18 Ekim 2013 Cuma

Pastane usulü SÜP yapmaya ne dersiniz?

Liseye giderken pastanede çalışan akrabamızdan aldığımız tarifle yıllardır yediğim bir tat.... Ben cevizle çok seviyorum siz istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz:)

MALZEMELER:
1 lt süt
1 paket kakao
1.5 su bardağı toz şeker
3-4 yemek kaşığı un(Ben 3 yemek kasığı koyuyorum akışkan sevdiğim için koyu olsun isterseniz 4 yemek kasığı koyabilirsiniz.)

Tüm malzemeleri koyup çırpıcı ile çırparak ocakta karıştıralım.Piştikten sonra ocaktan alıp biraz ılımaya bırakalım kaymak tutmaması için ara ara karısıtırın ılıdıktan sonra yarım su bardağı suyu içine döküp 5 dk mikserle çırpalım.Kaplarınıza paylaştırın istediğiniz gibi süsleyip afiyetle  yiyebilirsiniz:)))))



2 yorum:

  1. sütlü tatlıya bayılıyorum nergiscim..hele sen yapınca daha bi:) çok güzel gözüküyor. senin elinin değdiği herşey muhteşemdir biliyorum..nuray

    YanıtlaSil